Regulamentul Depozitului

Termeni și condiții

Plasarea unei comenzi pe site-ul Matterhorn Wholesaler înseamnă că Cumpărătorul este de acord cu următorii termeni și condiții de cooperare.

Matterhorn este un angrosist (denumit în continuare : Angrosistul) și vinde produse numai entităților comerciale și revânzătorilor independenți. Comenzantul (denumit în continuare: Cumpărătorul) declară că efectuează această acțiune în numele și în beneficiul entității comerciale. Vânzările de pe site-ul web Matterhorn Wholesale nu fac obiectul reglementărilor privind dreptul consumatorilor. Proprietarul Matterhorn Wholesaler este compania Matterhorn Moda Sp z o.o. cu sediul în Mysłowice, strada Katowicka 51, Polonia. Număr de identificare fiscală (TIN): 8961552779, TVA UE: PL 8961552779 REGON: 364871017.

Efectuarea unei comenzi 

  1. Cumpărătorul poate plasa o comandă manual pe site-ul Matterhorn sau automat prin intermediul API. 
  2. Angrosistul nu solicită o cantitate minimă de comandă.
  3. În timpul plasării unei comenzi, Cumpărătorul este obligat să furnizeze detaliile de facturare și de expediere (inclusiv numele companiei și numărul corect de TVA UE în cazul entităților cu sediul în Uniunea Europeană). În cazul în care adresa de expediere și adresa de facturare sunt diferite, acest lucru trebuie menționat în câmpul „informații suplimentare”. Factura va fi emisă pe baza datelor furnizate de către cumpărător.
  4. Angrosistul nu este răspunzător pentru erorile care rezultă dintr-o defecțiune a sistemului sau pentru erorile cauzate în cursul comunicării dintre Cumpărător și serverele sale. Angrosistul nu este responsabil pentru datele incorecte furnizate de Cumpărător în timpul plasării unei comenzi. În special, costurile de expediere, rata TVA sau prețul bunurilor nu pot fi considerate definitive și pot fi corectate.
  5. Cumpărătorul este obligat să furnizeze angrosistului o adresă de e-mail și un număr de telefon mobil corecte în timpul procesului de achiziție. Livrarea nereușită a comenzilor fără aceste informații nu poate fi compensată.
  6. Angrosistul își rezervă dreptul de a refuza să onoreze comanda sau o parte a acesteia. În cazul în care un produs comandat nu este disponibil în momentul finalizării comenzii, Angrosistul pune la dispoziția Cumpărătorului produse disponibile dintre cele comandate, iar suma de bani a produsului indisponibil, care a fost deja plătită, este transferată sub forma unei plăți excedentare în soldul de plăți al Cumpărătorului. Plata excedentară poate fi utilizată de către cumpărător pentru o comandă următoare. La cererea cumpărătorului, adresată în scris, plata excedentară va fi rambursată cumpărătorului într-un mod convenit între angrosist și cumpărător. În mod implicit, rambursarea va fi executată în același mod ca și plata inițială.
  7. Cumpărătorul este obligat să își monitorizeze comanda în panoul pentru clienți de pe site-ul web al angrosistului. Toate informațiile privind lipsurile de produse vor apărea în acest panou pentru clienți. 
  8. Bunurile sunt comandate după apăsarea butonului „COMANDĂ” de pe site-ul web al angrosistului și prezentarea prealabilă a tuturor datelor necesare.
  9. Prin plasarea unei comenzi, cumpărătorul acordă, de asemenea, permisiunea angrosistului de a păstra datele personale ale cumpărătorului în baza de date a angrosistului. Datele vor fi utilizate doar pentru a îndeplini comanda și în scopuri de marketing. 

    Produse și conținutul site-ului web 

  10. Sortimentul oferit de către angrosist este nou. Acesta provine din surse legale și este lipsit de defecte.
  11. Angrosistul a depus toate eforturile pentru a se asigura că descrierile și fotografiile produselor din magazinul nostru au fost verificate, cu toate acestea, nu suntem responsabili pentru modificările aduse de producători și pentru greșelile de descriere. Orice modificare a prețurilor se datorează modificărilor de prețuri ale producătorilor.
  12. Angrosistul oferă cumpărătorului acces la fișierele de integrare: XML, CSV și format Excel. Aceste fișiere includ următoarele informații: numerele de identificare ale produselor, disponibilitatea în stoc, descrierea în 11 limbi (poloneză, engleză, franceză, germană, olandeză, română, italiană, maghiară, rusă, cehă și slovacă), link către fotografii, prețuri (fără TVA).
  13. Angrosistul oferă cumpărătorului acces la documentația API. 
  14. Angrosistul nu este responsabil pentru asistența tehnică. 

    Timpul de procesare și livrarea

  15. Timpul standard de procesare este de 1-5 zile lucrătoare. Timpul necesar pentru finalizarea comenzii pentru un anumit produs este indicat în coșul de cumpărături și în fișierul XML disponibil pe site. Livrarea durează câteva zile suplimentare. Prin urmare, timpul de recepție = timpul de procesare + timpul de livrare. Din motive independente de voința angrosistului, cum ar fi adresa invalidă, procedurile de vămuire sau alte cauze, timpul de livrare poate dura mai mult.
  16. Angrosistul începe procesarea fiecărei comenzi după primirea plății. În cazul plății prin transfer bancar, cumpărătorul poate trimite angrosistului o confirmare de plată, pentru a accelera procesarea unei comenzi.
  17. Produsele sunt rezervate după ce plata este creditată în contul Vânzătorului angrosist.
  18. Angrosistul nu permite anularea unei comenzi sau efectuarea de modificări la o comandă după ce plata a fost creditată în contul angrosistului.
  19. Angrosistul oferă următoarele metode de expediere: GLS, Fedex Economy, Fedex Priority și Global Express, care este un serviciu poștal olandez. Alegerea metodelor de livrare este diferită, în funcție de țară. 
  20. Etichetele de expediere conțin datele Vânzătorului angrosist (numele companiei, adresa de expediere și numărul de telefon). 
  21. Înainte de a ridica coletul, cumpărătorul este obligat să verifice dacă ambalajul nu a fost deteriorat în timpul transportului. În special, Cumpărătorul trebuie să fie atent la starea benzilor sau a sigiliilor aplicate pe transport. În cazul în care coletul este deteriorat sau sigiliile (benzile) sunt rupte, Cumpărătorul nu trebuie să accepte coletul și să întocmească un raport de daune în prezența transportatorului și să contacteze angrosistul cât mai curând posibil pentru a clarifica problema. Verificarea coletului la livrare este o condiție necesară pentru a lua în considerare orice pretenții ale Cumpărătorului pentru deteriorarea sau furtul transportului în timpul transportului. Garanțiile produselor nu includ daunele mecanice cauzate de factori externi.
  22. Coletele trimise în țări din afara Uniunii Europene trebuie să fie însoțite de facturi în scopuri vamale. 
  23. Cumpărătorii din țările din afara Uniunii Europene trebuie să plătească taxe vamale și o taxă de vămuire în țara de destinație, cunoscută ca taxă de vămuire la import. În cazul în care Cumpărătorul refuză să le plătească în țara de destinație, acesta trebuie să fie conștient de faptul că Angrosistul nu își asumă nicio responsabilitate în acest sens. În cazul în care o astfel de comandă este returnată, angrosistul nu va rambursa costurile suportate de cumpărător. Pentru informații suplimentare, Cumpărătorul ar trebui să contacteze biroul vamal local. 

    Condiții de plată și prețuri

  24. Toate prețurile afișate pe site-ul web Matterhorn Wholesale sunt prețuri nete cu ridicata (nu includ TVA).
  25. Factura de TVA emisă este atașată la expediere sau poate fi descărcată de pe site-ul web al angrosistului. 
  26. Angrosistul nu emite facturi colective. Pentru fiecare comandă se emite o factură separată.
  27. Angrosistul acceptă plăți prin card de credit, transfer bancar sau PayPal. 

    Politica de returnare a produselor

  1. Angrosistul nu acceptă retururi. Achizițiile la Matterhorn Wholesale nu sunt vânzări de consum și nu se aplică consumatorilor. Numai entitățile comerciale sau revânzătorii independenți de orice fel pot face achiziții. Prin urmare, comenzile nu pot fi returnate. 
  2. Doar produsele deteriorate sunt supuse schimbului. Cumpărătorul este obligat să contacteze angrosistul în scris în termen de 48 de ore de la primirea coletului. Cumpărătorul este obligat să returneze un astfel de produs angrosistului, iar acesta trebuie să primească o astfel de returnare în termen de 7 zile lucrătoare de la data informării angrosistului cu privire la această problemă. Toate retururile trebuie trimise la următoarea adresă:

 

MATTERHORN MODA SP Z O.O.

51 KATOWICKA

41-400 MYSLOWICE, POLONIA

 

  1. Cumpărătorul este obligat să descrie în detaliu produsul defect și să atașeze fotografii care să arate daunele în termen de 48 de ore de la primirea coletului. 
  2. Toate costurile de returnare și taxele vamale sunt suportate de către cumpărător, cu excepția cazului în care există instrucțiuni contrare.
  3. Angrosistul nu acceptă reclamații, retururi și nici cereri de schimb din partea clienților care sunt clienți ai Cumpărătorului.
  4. Angrosistul nu este obligat să ramburseze cumpărătorul în următoarele cazuri:
  • în cazul returului lipsește descrierea detaliată a daunelor
  • ambalajul original (cutie de pantofi, pungă de protecție împotriva prafului) lipsește sau este deteriorat
  • lipsește numărul comenzii
  • returnarea este neautorizată
  • termenul de returnare a fost depășit
  1. Rambursarea se face sub formă de credit în contul Cumpărătorului, în termen de maximum 7 zile lucrătoare de la primirea produsului de către Angrosist. Acest credit este apoi dedus automat la plasarea unei noi comenzi. În cazul în care Cumpărătorul nu dorește să utilizeze banii la următoarea comandă, Angrosistul este obligat să ramburseze banii prin aceeași metodă de plată cu care a fost efectuată o plată inițială.

Cumpărătorul este obligat să citească cu atenție informațiile privind condițiile de cooperare care au fost puse pe site-ul Matterhorn.

Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să ne contactați: [email protected]

 

Plăți amânate
În magazinul online matterhorn-moda.ro, este posibil să plătiți pentru bunurile achiziționate nu imediat, ci la o dată ulterioară. Oferim acest lucru cu ajutorul unui partener financiar extern, PastPay Europe Sp. z o. o. (PastPay), prin intermediul metodei sale de plată numită PastPay. În acest caz, dacă selectați PastPay ca metodă de plată la finalizarea comenzii și PastPay se angajează să finanțeze tranzacția dată, PastPay va cumpăra factura emisă de Furnizorul de servicii către dumneavoastră, prin urmare, va cumpăra creanța Furnizorului de servicii față de dumneavoastră și va plăti valoarea facturii către Furnizorul de servicii în locul dumneavoastră. În astfel de cazuri, factura emisă de furnizorul de servicii conține deja caracteristicile juridice unice ale sistemului și toate informațiile necesare.
Este IMPORTANT faptul că, după cesiunea facturii, obligația dumneavoastră de plată rămâne la PastPay, care poate fi plătită numai în contul bancar al PastPay indicat pe factură. Trebuie să vă îndepliniți obligația de plată cel târziu până la data scadentă a facturii, în caz contrar se va percepe o taxă forfetară de 40 de euro. Prin utilizarea PastPay, sunteți de acord cu transmiterea datelor dumneavoastră de contact (nume, adresă de e-mail, număr de telefon) către PastPay. Acest lucru este necesar în primul rând pentru a vă putea trimite informațiile și notificările necesare pentru subvenție și pentru procesul de plată. Puteți găsi Politica de confidențialitate a PastPay aici. În cazul în care PastPay nu se angajează să finanțeze tranzacția dată, această metodă de plată nu este disponibilă – desigur, aveți în continuare opțiunea de a face achiziția, vă rugăm să alegeți o altă metodă de plată într-un astfel de scenariu.